کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیر بهداشتی در مشهد| در خرید گوشت چرخ کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار در آستانه ورود به کانال ۵۶ هزار تومان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع ۲۲ هزار تن انواع کود‌های یارانه‌ای بین کشاورزان خراسان رضوی طی سال جاری آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی | افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سودای صعود در روز‌های رکود بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد خسارت در بخش کشاورزی بر اثر سیلاب در مشهد دعوت از نیروگاه‌ها برای عرضه برق تولیدی در بورس راه‌اندازی سامانه جدید عرضه خودرو‌های برقی | شروع ثبت نام از فردا + لینک (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام حجت به طلافروشان | یک توصیه به مردم: طلای خود را از طلافروشی‌های متصل به سامانه بخرید زمان بعدی حراج شمش طلا مشخص شد + جزئیات و مشخصات شمش طلای استاندارد یکصدوشانزدهمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در مشهد برگزار شد ریزش دلار به کانال ۵۷ هزار تومان | حباب سکه چقدر شد؟ + جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی فایل‌های اجاره در خیابان امام رضا (ع) مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات استاندار خراسان‌رضوی درباره تعیین میزان خسارت‌های ناشی از سیلاب در استان اعتبار ۸ هزار میلیارد تومانی بانک تعاون برای حمایت از تعاونی‌ها سهمیه سوخت کدام خودرو‌ها قطع می‌شود؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) صادرات به روسیه با ریال آف‌شور | رفع تعهد ارزی صادرکنندگان چگونه انجام می‌شود؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: امدادرسانی به سیل‌زدگان و انجام عملیات پیشگیرانه باید در اولویت باشد اردی‌جهنم بورس| چرا شاخص بورس در اردیبهشت نزولی شد؟ سود بانکی در بازار سیاه وام‌ها چقدر است؟ از مالیات اجرت صورت‌حساب الکترونیکی چه می‌دانید؟ | مراقب باشید سرتان کلاه نرود امنیت شغلی، معیشت و تأمین‌اجتماعی؛ مهم‌ترین دغدغه‌های کارگران چرا دولت برای مالیات، تراکنش‌های مردم را کنترل می‌کند؟
سرخط خبرها

یک پروژه معماری لوکس با ویژگی‌های باورنکردنی | «قیدوری» عربستان را ببینید

  • کد خبر: ۲۱۸۸۲۶
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
یک پروژه معماری لوکس با ویژگی‌های باورنکردنی | «قیدوری» عربستان را ببینید
پروژه «قیدوری» (Gidori) شاهکار معماری دیگری است که در شهر برنامه‌ریزی‌شده نیوم عربستان سعودی سر برآورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شهر نیوم عربستان از پروژه جدیدی به نام «قیدوری» (Gidori) پرده برداشت که یک اقامتگاه لوکس خاص در تپه‌های ساحلی خلیج عقبه است. «قیدوری»، که از آن به‌عنوان یک شاهکار معماری نام برده می‌شود، از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. در ادامه با ویژگی‌های این پروژه جدید عربستان آشنا می‌شویم.

یک پروژه معماری لوکس با ویژگی‌های باورنکردنی | «قیدوری» عربستان را ببینید

در این پروژه، علاوه بر اینکه ۱۹۰ آپارتمان رو به دریا ساخته خواهد شد، قرار است یک بوتیک‌هتل، و ۲۰۰ ویلا و خانه خصوصی نیز در محیط اطراف طراحی شود. همچنین، مجموعه «قیدوری» به یک زمین گلف ۱۸ حفره نیز مجهز خواهد شد. «قیدوری»، که پروژه جاه‌طلبانه جدید عربستان محسوب می‌شود، از چشم‌انداز طبیعی و بسیار زیبایی بهره می‌برد و ترکیبی خاص از اقامتگاه لوکس و امکانات ورزشی است که مهمانان این اقامتگاه را به حداکثر آرامش می‌رساند.

این مجموعه، با ترکیب گلف کلاس جهانی و سایر برنامه‌ها، می‌تواند در قالب یک مجموعه بسیار مدرن به نیازهای مختلف مهمانان و ساکنان خود پاسخ دهد. در مرکز پروژه «قیدوری»، یک مجتمع رو به ساحل با ساختار طره‌ای وجود دارد که میزبان ۱۹۰ آپارتمان لوکس با چشم‌انداز دریا خواهد بود. هر آپارتمان به‌گونه‌ای طراحی شده تا نهایت توجه را به جزئیات داشته باشد و چشم‌اندازی از خلیج عقبه را به ساکنان خود ارائه دهد.

یک پروژه معماری لوکس با ویژگی‌های باورنکردنی | «قیدوری» عربستان را ببینید

مونولیت یکی از خاص‌ترین بخش‌های مجموعه «قیدوری» محسوب می‌شود. این بنای شگفت‌انگیز به‌گونه‌ای طراحی شده که آپارتمان‌ها به‌شکل معلق خواهند بود. همچنین، این مجموعه به انواع مختلف رستوران‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و فضاهای سبز نیز مجهز خواهد بود.

یک پروژه معماری لوکس با ویژگی‌های باورنکردنی | «قیدوری» عربستان را ببینید

آن دسته از افرادی که به ورزش گلف علاقه دارند می‌توانند از زمین گلف ۱۸ حفره این مجموعه لذت ببرند. این زمین گلف در تپه‌های کم‌ارتفاع و مسیرهای صخره‌ای ساخته شده تا تجربه‌ای چالش‌برانگیز و لذت‌بخش را برای علاقه‌مندان به‌وجود آورد. برای این مجموعه یک آکادمی گلف نیز فراهم شده است.

یک پروژه معماری لوکس با ویژگی‌های باورنکردنی | «قیدوری» عربستان را ببینید

از سایر امکاناتی که مجموعه «قیدوری» برای ساکنان خود فراهم کرده می‌توان به تپه‌نوردی، دوچرخه‌سواری در جاده و خارج جاده، پیاده‌روی با چشم‌اندازهای جذاب، و انواع مختلف ورزش‌های آبی اشاره کرد. همچنین، پس از غروب خورشید در این مجموعه امکانی ایدئال برای تماشای آسمان شب و رصد ستاره‌ها فراهم خواهد شد.

یک پروژه معماری لوکس با ویژگی‌های باورنکردنی | «قیدوری» عربستان را ببینید

منبع: گجت‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->